Horný featrebox

piatok 9. augusta 2013

Pobozkajte svojich zákazníkov

Ahojte. 

Už dlhšie si všímam ako ľudia zo dňa na deň stále viac a viac lenivejú. Nechce sa im nič. Nechce sa im robiť, nechce sa im čítať a už vôbec nie rozmýšľať. Čím to je? Neviem, ale podajte im svoj odkaz čo najjednoduchšie. 

Preto moja rada pre marketákov znie: “Pobozkajte svojich zákazníkov”
Nebojte sa, no homo, len sa držte starej a dobre známej stratégie zvanej KISS. 
Keep It Stupid Simple. Robte to čo najjednoduchšie ako sa len dá. 

Pár príkladov? Nech sa páči, tu sú! 

 

 Whats up Facebook?


Facebook je ešte stále najobľúbenejšia sociálna sieť na svete. No začína to s ňou ísť dolu vodou. Je zahltená obrovským množstvom otravných statusov, fotografii, komentárov, hejterov a trollov. 

Naviac stále viac používateľov sa pripája na socialne siete z mobilov. A tu len prichádza ten pravý prúser. Samotný Mark Zuckerberg (zakladateľ a CEO Facebooku) v roku 2012 priznal, že tu šľapli úplne vedľa:

“Najväčšia chyba, ktorú sme ako spoločnosť spravili bola príliš veľká dôvera HTML5 namiesto natívneho prístupu… Zabili sme tým dva roky.” 


Samotná mobilná aplikácia je stále príšerná. Zaberá príliš mnoho pamäte v mobile, je relatívne pomalá a dosť neprehľadná, Zlatý Twitter a Instagram. 


Odklon od komplexných sociálnych sietí


U seba a svojich kamarátov stále viac a viac badám odklon od komplexných socialnych sietí a návrat ku klasickým jedndouchým messengerom (stare zlaté ICQ, funguje ešte?) 

Tu Facebook doslova horí, znechutenie nad ich messengerom najlepšie vystihol kamarát Lukáš, ktorý poukazoval na príliš časté notifikácie a množstvo iných rušivých efektov. Nielen jemu ale aj kamarátke som odporučil appku zvanu WhatsApp! 


WhatsApp

 
WhatsApp je taký primitívne jednoduchý až je dokonalý. Tento messenger v podstate nemá žiadne grafické rozhranie, pár MB, veľmi svižný chod. Vidíte keď vám niekto píše aj keď už dostal vašu správu. Používam ho viac ako pol roka a zatiaľ ani raz nezamrzol. Keď chcete môžete posielať aj hlasové správy. Jediná vec čo chýba (NIE NECHÝBA!) je videochat. 



Kamarátka Romanka, ktorá appku vyskúšala prvý krát bola znechutená tým, že po roku skúšobnej prevádzky musíte platiť 89 centov za rok. Pevne verím, že po nadšení, ktoré prejavila, po prvom použití, by tieto peniaze veľmi rada a ochotne obetovala. 


Zajtra si čo to povieme o vojne medzi HD videami a GIFkami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára